fredag 8 juni 2012

Lite nytt!

Här har blivit lite nytt, bla vattenkannor som jag såg hos Susanne på "Scrapbookeriet" Derome. Oj, så mycket fint där finns!
Men först ett kort med stämpelmotiv köpt av Anneli S. Hon gör också underbara kort!
Hållit allt i bruna toner och använt spillbitar som man har hur mycket som helst, här kastas inget! Saxen bara älskar jag, köpt på PY Hobby. Stämpelmotivet tycker jag är så fint....

Så till vattenkannor.
Väldigt roliga att göra och dekorera, har gjort fyra stycken, en hamnade direkt hos grannen.


Så till det akutgjorda studentkortet.


Också använt spillbitar, bla från "Majas design" tyckte det var fint med studentmössan i hörnet.


Var också tvungen att prova en ny die från NS och inköpta papper från "Maja design", blev nöjd med resultatet.....

Nu ska det bli ett sk "kuvertkort" fick en beskrivning på "Scrapbookeriet" idag, jättesnällt!

Ha det så bra, ta hand om er!

Carin "PetterCarin"






1 kommentar:

  1. Så fint du fick ihop det med "min" stämpel, kortet blev så snyggt! Så har du satt ditt min favorit sax den är så läcker .
    Gillar dina vattenkannor så snygga.
    Dom andra korten är också så ljuvliga..

    Önskar dig en skön helg
    Kraaaam Anneli

    SvaraRadera